FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Czy mają Państwo dostępne naczepy do wynajęcia?
„Obecnie stan wolnych naczep uzależniony jest od Potrzeb naszych stale współpracujących partnerów. W celu uzyskania informacji o dostępność naczep należy skontaktować się bezpośrednio z działem logistyki i transportu.”
Na jaki adres mam wysłać dokumenty i fakturę?
„Całą korespondencję w tym faktury i dokumenty transportowe należy wysłać na adres biura tj. MT Logistics Tomasz Maślak ul. Południowa 15/225, 70-001 Szczecin.”
W jaki sposób dostarczają Państwo dokumenty?
„Dokumenty dostarczane są zgodnie z ustaleniami z klientem – w formie elektronicznej (skany wraz z fakturą przesyłane na wskazany adres e-mail) lub w formie tradycyjnej (oryginały dokumentów wraz z fakturą wysyłane listem poleconym za pośrednictwem Poczty Polskiej).
Na życzenie istnieje również możliwość dostarczenia oryginałów kurierem DHL z doręczeniem na następny dzień roboczy – w takim przypadku prosimy o wcześniejszą informację przy składaniu zlecenia transportowego.„
Nie widzę przelewu od Państwa. Do kogo powinienem się zgłosić?
„Wszystkie płatności realizujemy terminowo. W momencie otrzymania faktury wyliczamy jej termin płatności od daty wpłynięcia widocznej w eMonitoringu Poczty Polskiej albo od daty otrzymania wiadomości e-mail, chyba że został ustalony indywidualnie inny termin. Jeżeli jednak z jakiegoś powodu nie otrzymali Państwo płatności należy w pierwszej kolejności skontaktować się z biurem pod adresem biuro@mtlogistics.pl ze wskazaniem numeru faktury, miesiąca jej wystawienia, numeru kontenera oraz relacji.”
Pilnie potrzebuję skan dokumentów przewozowych. Do kogo najlepiej zgłosić taką potrzebę?
„Aby otrzymać skan dokumentów przewozowych należy wysłać e-mail na adres biuro@mtlogistics.pl ze wskazaniem numeru kontenera, relacji oraz numeru zlecenia.”
Otrzymałem fakturę w innej walucie niż chciałem.
„Wszystkie faktury wystawiamy w walucie jaka została wskazana w zleceniu transportowym. W przypadku braku takiej informacji wszystkie faktury zostaną wystawione w walucie polskiej dla relacji zagranica – Polska albo w walucie obcej dla relacji zagranica – zagranica.”
Chciałbym uzyskać indywidualną ofertę transportu.
„W celu uzyskania indywidualnej oferty na transport należy skontaktować się bezpośrednio z działem spedycji i logistyki pod adresami mariusz@mtlogistics.pl; tomek@mtlogistics.pl lub pod numerami telefonów dostępnymi w zakładce KONTAKT.”